۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

سیاسی مطرح کرد:

وضعیت دایی تثبیت شده است/ هرجایی خلافی صورت گرفته اعلام کنید!

وضعیت دایی تثبیت شده است/ هرجایی خلافی صورت گرفته اعلام کنید!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات فصل گذشته علی دایی توانسته تیم را آسیایی کند که این موضوع جای تقدیر دارد، اظهار داشت: وضعیت دایی به عنوان سرمربی در پرسپولیس تثبیت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست خبری عصر امروز سه‌شنبه در خصوص تعامل هیات مدیره با دایی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما به توافقات خوبی در این خصوص رسیده ایم. زمانی که آقای رحیمی به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند، وضعیت علی دایی تثبیت شد و شرایط به روال عادی بازگشت.

وی ادامه داد: ما قصد داریم در هیات مدیره نیازهای باشگاه را تصویب کنیم. البته امروز در حال بررسی این مساله هستیم تا بتوانیم بهترین تصمیمات را برای باشگاه انتخاب کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: هدفمان این است که یکسری مشکلاتی که جلوی پای رحیمی و علی دایی وجود دارد را برداریم تا فصل آینده تیم بهتر کار کند.

وی با اشاره به اینکه تیم در فصل گذشته خوب نبود، ادامه داد: مشکلاتی در باشگاه وجود داشت، اما در این شرایط هم پرسپولیس دوم شد که این نتیجه جای تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان دارد. دایی با آسیایی کردن پرسپولیس همچنین توانایی های خود را نشان داد.

سیاسی در ادامه افزود: همانطور که گفتم یکسری حواشی در فصل گذشته تیم را زمین‌گیر کرد و ما سعی و تلاشمان این است موانع موجود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین شما و هدایتی مشکل مالی وجود دارد که وی عنوان کرده در صورتی که شما به پرسپولیس کمک مالی کنید شکایت خواهد کرد، گفت: من با هدایتی هیچ معامله تجاری انجام نداده‌ام و بدهی به وی ندارم. از طرفی من فرد منتصب به اسپانسر پرسپولیس نیستم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این که هدایتی عنوان کرده حکم جلب اسپانسر باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است، بیان کرد: او هر کاری می‌خواهد انجام بدهد. البته من برابر شما خبرنگاران خلع سلاح هستم.

سیاسی همچنین با اشاره به وضعیت اسپانسر این باشگاه تصریح کرد: ما نیم نگاهی به بدهی‌های فصل گذشته داریم. البته خدا را شکر تا حالا مشکلی با اسپانسر نداشته‌ایم ولی پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر اسپانسر به هر دلیلی نتواند کارها را خوب پیش ببرد یک اسپانسر جدید را جایگزین خواهیم کرد تا کار باشگاه روی زمین نماند.

سیاسی در ادامه صحبت هایش در مورد اینکه سه روز پس از ثبت قرارداد اسپانسر، این شرکت به ثبت رسیده اینگونه توضیح داد: اینکه شرکت چه زمانی به ثبت رسیده من اطلاع ندارم و باید بگویم آقایان مونسان و کاظم‌پور منتسب به این اسپانسر هستند ضمن اینکه امتیازات خاص و خارج از چارچوب قانون به اسپانسر داده نشده است.

وی گفت: اسپانسر نقشی در خرج 30 میلیارد تومان اعطایی به باشگاه پرسپولیس ندارد  و با تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل این مبلغ هزینه می شود ضمن اینکه ما در مسیر درآمدزایی هم پیش می رویم و دریافتی ها از سازمان لیگ نیز در اولویت مان قرار دارد در جاهای دیگر هم سرمایه گذاری می کنیم تا اقدامات مثبتی به سود پرسپولیس صورت گیرد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه در گذشته قرارداد 3 و 5 ساله با برخی شرکت ها بسته شده است موضوعی که مانع فعالیت های اقتصادی اسپانسر جدید می شود این گونه توضیح داد: قراردادهای دست و پاگیر توسط  کمیته های حقوقی باشگاه و وزارت ورزش در حال پیگیری است. ما روی این مسائل مطالعه کرده ایم و مشکل آنچنانی سد راه ما قرار ندارد. ما قراردادها را بررسی  و بخش حقوقی آن را تنظیم می کند.

وی در مورد مسدود بودن حساب باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: با تعاملاتی که باشگاه با بانک مرکزی داشته است این قضیه در حال حل شدن است و می توان به حساب باشگاه مبالغی را واریز کرد. ضمن اینکه ما امروز بخشی از بدهی های باشگاه را پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه اسپانسر جدید امسال درس های زیادی خواهد گرفت تا سال آینده عملکرد بهتری داشته باشد یادآور شد: اگر ما بتوانیم امسال اقدامات خوبی انجام دهیم و موفق ظاهر شویم گامهای بلندی برای آینده برخواهیم داشت و اگر سال آینده شرایط خاصی فراهم شود و ما از بین اسپانسرهای دیگر دوباره انتخاب شویم موفق امسال سابقه خوبی برایمان برجا خواهد گذاشت.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین گفت: هر جایی که خلافی صورت گرفته را به هیات مدیره اعلام کنید تا اصلاح شود.

کد خبر 2295531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha